lördag 6 december 2008

snuba

Fick t.om. hoppa över fasanjakten på Ven, illa !

2 kommentarer:

Wallander o GW Persson sa...

Stackars, stackars dig! Hoppas verkligen att familjen passar upp dig ordentligt. En sjuker man är inte att leka med.

Krya på dig!

Anonym sa...

Jag tycker faktiskt inte LIKA synd om dig, för du sparade dig till Lubeck, istället för att göda förkylningen på en fasanjakt...Men vissa prioriteraar olika. Du missade mitt elände till hund när han drog hare, 2 ggr, med skall gång 2!Rune var snäll och blundade och stängde öronen. Henrik-kocken- HAN ska ha mnedalj. Han såg, med egna ögon, när jag på em, stoppade GUL när han tänkte dra hare nr 3, men insåg att matte var 1.nära 2. arg 3. erbjöd ett fasansök istället. Så han LYDDE mig!Bad sedan Henke kock att ställa upp o berrätta för Håkan och General Dan vad han sett!Du missade också några roliga apporter som jag och Kent hade i backen, och ¨några på stranden. Men, ni hade väl skoj iLubeck??Kan man få en rapport kanske?Ses på tisdag, kanske. Gul hat fått blodöra IGEN!Ha de..