söndag 9 mars 2008

Melodifestivalen 2008

Tittade på "andra chansen" igår, jag har inte följt de tidigare deltävlingarna bara hört ngn enstaka låt.
Blev väldigt förvånad igår när jag hörde Nordman, kommer ihåg hur han lät i mitten på 90-talet, hörde ingen skillnad igår, det lät precis likadant, fortfarande lika tråkig och meningslös musik. Sen går deras låt vidare till final........ lyckligtvis är vi på fest nästa lördag och slipper se och höra programmet.

Förmiddagen ägnades åt hundträning, Kati hade lagt ut ett sök innan vi kom, lite nervös skickade jag iväg Fender, han for fram över marken och utan tvekan plockade han in 8 av 9 dummies, helt perfekt !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu sa du nog fel Gert? Du menar väl att Nordman lät LIKA bra nu som på 90-talet? ;-)

Gert sa...

Nix, Nordman är lika skön att höra som väckarklockan på midsommardag, lika efterlängtad som en förkylning, lika uppiggande som en sten i skon, lika ...... nej nu tror jag att du förstår, jag tycker inte om hans musik.

Anonym sa...

Då får jag väl glädjas åt att iaf svenska folket (och jag!) har en något bättre smak :-))